keskiviikko 31. maaliskuuta 2010

Kurkistus

Sunnuntaina saatiin avaimet uuteen asuntoon. Viimeaikoina on tullut kieltämättä selailtua ehkä keskimääräistä enemmän erilaisia sisustuslehtiä ja -blogeja ja olen havainnut uuden kotini kalpean värityksen olevan edelleen erittäin trendikäs. Harmi vain että oma sisustusmakuni olisi jonkin verran etelämaalaisempi...siis värikkäämpi. Ihan pienenpieniä keskittymisvaikeuksia töissä, kun mieli palaa selailemaan maalikauppojen sivuja. Ah, ihana Tikkurila.

Tämä kuva ei siis (vielä) ole meiltä vaan täältä.

Lisäksi on pitänyt panikoida remonttimiehen hankinnasta, koska luulen että olen remonttijuttujen suhteen menetetty sukupolvi. Lähimpänä remonttia olen tainnut olla, kun 6-vuotiaana katselin isäni tapetoivan. Tuollaiset taidot varmaan siirtyy geeneissä..? Tein itselleni listan asunnossa kunnostettavista asioista ja siihen tuli 45 kohtaa. Hmm...

Yhden seinän suhteen olen jo päässyt päätökseen väristä: siitä tulee...valkoinen! Ei ole senkään värin valintaa kovin helpoksi tehty. Kaupasta lähti mukaan 17 värilastua, jotka kaikki näyttävät, no, valkoisilta. Rankan karsinnan jälkeen olen saanut vaihtoehdot rajattua kymmeneen. Todennäköisesti päädyn lopulta kuitenkin siihen "maalarin valkoiseen", jota kaikki kuitenkin pistää seinälleen.

Jos voisin laittaa seinilleni ihan mitä vaan, pistäisin sinne varmaan samaa kolibritapettia kuin Kootuissa muruissa. Voisikohan kylpyhuoneen tapetoida?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti